"Like a g7"

g7 om Beslutsångest utöver det vanliga:
men sista hallå! det är ju tusan ett till station 18 nästa vecka, då vill jag se dig ute busunge!!:-)

Anledningen till att vi skrev att det var "sista station" igår var för att det inte är lika kul på toxic = vi kommer inte att fara dit. Så det var alltså sista kvällen för OSS igår och vi hade en sjukt kul sista kväll på s8. Så jag är ledsen g7-hjärtat, i won't be there:-) Men vi får styra något annat snart?????

Annars då om gårkvällen?
En hel del drama at station, endel hade ätit för mycket blåbärspaj, endel stod uppe på scenen och spelade trummor med trummisen (han hade konstiga trummor så jag slog bara runt på plattorna, förstår dock inte varför han sänkte ljudet....), endel snodde ciggpack, endel dansade tills fötterna glödde, endel däckade på frasses och fick en fin bakgrundsbild på iphonen, endel grät av glädje att få tillbaka sin telefon och endel grät av skratt flera gånger under kvällens gång. En toppenkväll med andra ord! Vill ha bilder från kvällen men det enda som fanns på min telefon var den däckade killen på frasses = inte så kul. Så det blir en top model-bild på tjejen som kommenterade istället.


Kommentarer
Postat av: like a g7

haha näe jag vet har aldrig haft roligt på toxic men måste få en sista tripp dit och göra det roligt.. vi mååååste göra något snart gumman!!:)

2011-01-16 @ 16:58:30
URL: http://linneagronlund.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0