Beslutsångest utöver det vanliga

Mer än vanligt. Jag brukar ofta ha det när det gäller att välja mellan två saker men nu är det Panic! at the disco. Det är tänkt att jag ska festa ikväll, börja hos Anette med brudarna och sen dra ut på "sommarstation". Det kan bli den sista gången vi går ut på det utestället innan dom stänger ner. Skrev sms till några av brudarna att jag hade ändrat mig, dom tog det bättre än vanligt men när jag ringde till Emelie tog det stopp. Hon övertalade mig och fick mig att tänka om - tänka rätt. Att övertala mig med andra ord. Så jag ska hoppa in i duschen och börja göra mig klar nu. Taggen är påväg att komma tillbaka också och ikväll är vi klädda som om det vore 20 grader varmt en härlig sommarkväll. SKÅL OCH VÄLKOMMEN


Är hos mamma så har inga nya bilder att bjuda på.



Kommentarer
Postat av: g7

men sista hallå! det är ju tusan ett till station 18 nästa vecka, då vill jag se dig ute busunge!!:-)

2011-01-14 @ 23:20:31
URL: http://linneagronlund.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0