"Linn & Nathalie, det är ju fan vi"

Tänk så kul det kan vara att titta på gamla bilder. Jag har ju haft 2 externa hårddiskar som har krashat vilket innebär att alla mina bilder mellan 2004-2008 är borta. Och mellan dom åren togs det miljontals bilder. Igår förgyllde Linn min kväll genom att skicka bilder och låtar med oss. Det gjorde mig tårögd eftersom vi var så jäkla tighta och att det rann ut i sanden är ju egentligen bara konstigt.

Skrev om oss tidigare i månadsutmaningen och nu ska ni få ett par bilder. Jag gissar att det är såhär ni kommer ihåg oss ;-)


Kommentarer
Postat av: simeljåne

inte fjortis alls!

2011-02-10 @ 16:49:10
Postat av: nathalie

Haha kan gott erkänna att vi var två av stans största fjortisar!

2011-02-10 @ 17:12:56

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0