Bild 6 - En bild på dig & en vän du inte varit med på länge

Om man såg den ena av oss så visste man att den andra skulle komma högst 30 sekunder senare för vi var oskiljbara. Bill & Bull, Piff & Puff, Nääth & Läänn. Vi hade en massa hyss för oss och "busigare" tjejer går knappt hitta. Vi krockade med moppen varpå Linn ställde sig upp som att ingenting hade hänt och tänkte köra vidare medan jag låg där med halvt bruten fot. Vi snodde kakor i personalrummet på skolan. Hon har halkat i en dusch vilket gjorde att jag skrattade till tårarna sprutade. Vi har gjort otroligt mycket ihop men när vi sen började olika linjer på gymnasiet så gled vi ifrån varandra helt vilket är jättetråkigt med tanke på hur kul vi haft tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaahaahaaa duschen!!! JAg hade helt glömt, men nu blev jag påmind och sitter här och försöker att inte skratta så högt för att alla sover hahha

2011-02-07 @ 00:04:27

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0