Come and pick me up

Jag mår helt ärligt DÅLIGT över att min ena sko försvann i lördags. Så när Anette & Emelie idag frågade vad jag ska ha på mig på fredag (jaaa, tjejer i ett nötskal...) började jag tänka på min kära lilla sko igen och då började dom skratta åt mig. Kul är det då iallafall inte. Okej, egentligen är det bara sjukt att EN sko försvinner och inte den andra också. Men kunde det inte ha åtminstone inte ha hänt någon med jobb och mycket pengar......?

Dennis:
- Jag tror jag vet varför din sko försvann
Jag:
- Jaha, vadå?
Dennis:
- Det var ett tecken på att du har för många

Ibland blir jag så irriterad, killar förstår inte.


 

Nu har jag åkt rutschkana rakt ner i det "dåliga träsket" igen, jag är på jättedåligt humör. Det är alldeles för mycket ångest, stress och lesshet (finns ens det ordet?).

Ångest över det vanliga - att jag inte orkar lika mycket som andra, att jag som faktiskt hade ett helg/kvällsjobb inte orkade med både skola och jobb, att jag har gått upp i vikt medmera medmera, less på att ha ständig huvudvärk, stress inför helgen trots att det bara är onsdag än så länge. Eftersom festlokalen är i boschen så har jag fixat skjuts till 4 av oss (vilket betyder att 2 stycken måste fixa annan skjuts) men jag vet att det ändå kommer bli kalabalik när vi väl står där på fredag. Det får bli vad vi gör det till, nu går jag och söker upp en karta alvedon, sätter mig på torget och sjunger (eventuellt spelar Filippa's fiol) för att samla in lite kosing till en ny sko.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad du väger är bara en siffra. Du har en jättefin kropp. Tycker verkligen inte du ska ha ångest över det. Hoppas skon hittar hem igen snart!:-D

2009-11-11 @ 19:16:29

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0