En sko fattigare

Hur sjukt är inte detta? Jag åkte hemifrån med två skor (en på varje fot, ganska realistiskt) och kom hem (gråtandes kanske ska tilläggas) med tre skor. En av dom var min egen, dom två andra var Martins. Mina nya skor som jag använde för första..... hm, näe andra gången och en är stulen/borta/icke hittad på festen hos Yared. EN SKO? Vem tar en sko? Tydligen någon som vill vara "rolig". Bellemare påstod att det var för att "some girl was jealous and wanted my shoe" men om man ändå ska sno så snor man väl båda? Hoppas den dyker upp iallafall eftersom jag egentligen inte ens hade pengar till att köpa ett par skor till mig själv utan ville bara "unna" mig det.

ÅÅÅHHHHHHH......... Kom fram skooo, du är så himla fin........ Haha, fuck.

TIPS: Behåll era skor på.

Kommentarer
Postat av: Nyhm

Låter som du är bra polare med killarna i Aik?=)

2009-11-12 @ 08:56:56

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0