3 mars

Så otroligt skönt att vakna upp och må betydligt bättre. Inga smärtor i magen och bara lite "mör" i kroppen. Fortsätter det såhär så blir det jobb imorgon. Och på tal om jobb så verkar dom inte vilja inse att jag har varit sjuk för trots att jag meddelat det OCH klickat in att jag är "otillgänglig" så fick jag 8 förfrågningar igår och 4 stycken idag?

Hur dagen ser ut annars? Vi ska storstäda läggan, det behövs. Eller så ligger jag kvar här i soffan och väntar ut att dennis ska göra jobbet. BUT IT AIN'T GONNA HAPPEN! Första tvätten är då igång och fler lär det bli under dagen. Jag är så rastlös nu när jag inte har orkat/kunnat göra något så nu vill jag göra allt. Har missat flera dagar ute i det fina vädret också så kanske skulle man he sig ut (med kameran?) idag. Nu återgår jag till städningen så hörs vi sen.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0