2 mars

Hujeda mig så jobbigt OCH långtråkigt det här är. När man inte har ork till att göra något alls. Det mest kraftfyllda jag gjort under dagen var att ta mig en dusch för jag luktade inte som en person man vill vara nära om vi säger så. Har även lyckats få i mig mosad banan och smala äppelskivor idag (som när man var sjuk när man var liten). Allt annat i matväg har magen inte alls accepterat och det börjar bli jobbigt för hela kroppen när den är helt tom. Det jobbigaste är ju att vara hungrig som ett as och INTE kunna äta pga magen och illamåendet... Återkommer Ps. Har ni någon ork över så skänk den gärna till mig! Ds.

Kommentarer
Postat av: Lenaaaa

jag försöker skickar massoooor med ork o energi åt dig, via bloggvärlden. Hoppas du blir frisk snart!

2011-03-02 @ 22:50:11
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0