17 mars

Finally at home. Missförstå mig inte, jag har haft en bra dag på ett bra ställe. Trots att jag bara varit där en gång i höstas så kände jag igen barnen och dom kände igen mig så det var som om det var igår jag varit där. Nu har jag kommit hem och ska få göra det jag längtat efter hela dagen - påbörja säsong 8! Kan inte hålla mig längre, måste få se vad som händer.

Ikväll ska jag vara med dennis. Ja, man kan säga så för trots att vi bor ihop så har vi inte umgåtts på länge. Men jag har inte varit social mot honom för fem öre nu när jag nött oth och han har suttit vid datorn. Annars så har jag varit rätt mycket med tjejerna, jobbat och han har jobbat och tränat. Dvs att det inte har blivit så mycket tid över till varandra och så kan vi ju inte ha det!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med dig, bara för att man bor ihop betyder inte det att man umgås hela tiden ;)

2011-03-17 @ 21:19:48

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0