14 mars

Att man är helt slutkörd efter en dag med högljudda spring-i-benen-barn spelar ingen roll. Dennis hämtade mig när jag slutade och så åkte vi till mio för att köpa kuddar till soffan. Jag fick min vilja igenom och det blev turkosa så nu har vi en färgklick mitt i allt svartvita :-) Sen blev det en sväng förbi coop också för att handla så nu ska jag ställa mig framför spisen och göra det kvinnor gör. Neeeeee nu drev jag, så är det verkligen inte i vårat hem! Men idag fick det bli så. Senare dyker det upp lite folk som ska se hockeyn här, trevligt trevligt!


Vi har fått upp mina fina tavlor i köket också!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt profilbild du har! :)

2011-03-14 @ 21:54:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0