AIK, OTH & SOFFMYS.

Underbart med vinst för vårat AIK och därmed "kvitterat" med 2-2 i matcher mot Linköping. Dvs att we're back in the game! Pappa och bror kom och såg matchen med oss och dom hade med sig massa gott så vi tackar och bockar för det.

Imorgon jobbar jag på en förskola där jag aldrig varit och det är lika kul och spännande varje gång man kommer till ett nytt ställe. Hoppas det är en av dom bättre där man blir glatt mottagen och känner sig behövd. Nu ska jag krypa ner i soffan med mysfilten och se oth. Och nu ska jag B-A-R-A se ett avsnitt och sen gå och lägga mig (yeah right..). Men med tanke på att jag bara sov 5 timmar förra natten ska det nog inte bli några problem. Men jag får skylla mig själv som är fast i oth-träsket..



Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har ni hittat tv bänken :-)?

2011-03-15 @ 10:03:51
Postat av: nathalie svarar

Den är från ikea! :-)

2011-03-15 @ 14:37:39

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0