Flashing lights

VART BOR DU? Sverige - Västerbotten - Norrland - Skellefteå.

TRIVS DU DÄR? Ja det gör jag, men skulle vilja ta mitt pick och pack och prova på något annat också för ett tag!

HAR DU KÖRKORT? Nej, men ska ge mig fan på det där en gång till.

FAVVORITDJUR? Vet faktiskt inte. Hundar när dom är valpar.

VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? Läggan, mat, kläder, fest.

FESTAR DU MYCKET? Inte jämfört med andra i min ålder men enligt mamma är det "mycket".

SPRIT, CIDER, VIN ELLER ÖL? Öl!

BRUKAR DU BLI FÖR FULL? Sist jag drack blev jag det.

ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? 4 stycken.

ÄTER DU FRUKOST? När jag hinner!

KAN DU BAKA BULLAR? Med hjälp av mamma, ja.

HAR DU VARIT MED I SCOUTERNA? Nepp.

BLÄCK ELLER BLYERTS? Båda funkar alldeles utmärkt!

VAD HAR DU FÖR MOBILOPERATÖR? Telia.

MC DONALD'S ELLER BURGER KING? Frasses eller max.

ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT? Nötter, laktos, nickel, katter.

MÜSLI ELLER CORN FLAKES? Skulle nog säga müsli.

ÄGER DU ETT BUSSKORT? Tror jag äger 3 stycken.

DRICKER DU GUL, BLÅ, GRÖN, RÖD ELLER BRUN MJÖLK? Blå (den laktosfria).

VAD ÅT DU TILL FRUKOST IDAG? Har inte ätit någon frukost.

NÄSTA MÅL I DITT LIV? Ta körkort. Sen har jag massa andra planer men det ska vi inte prata om nu.

HUR SVARAR DU I MOBILEN? "Hallå" eller "Hej, det är nathalie"

VEM RINGDE DU SENAST? Vet inte, orkar inte kolla.

VAD SA DEN SENASTE DU PRATADE MED? Att det var dags att stiga upp ur sängen.

ANTAL SÖMN TIMMAR I NATT? Typ 11. Alldeles för många iaf.

SOV DU ENSAM? Nej, sov med min älskade sambo.

BRUKAR DU SNUSA? Nej!

VAD INNEHÅLLER DIN FAVORITMACKA? Gurka, vitlökssmör, messmör eller vanlig ost.

TYCKER DU OM DIN PAPPA? Självklart gör jag det!

BRUKAR DU KOMMA I TID? När det är viktiga saker, ja. Annars är jag en tidsoptimist utan dess like.

HAR DU BRA KONDITION? Skulle jag inte säga.

NÄR MÅR DU BRA? När jag är omringad av folk jag tycker om. När jag är i värmen.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Igår.

HUR KÄNNER DU DIG NU? Peppad. På vad vet jag inte.

VAD PLUGGAR DU? Inget. Det närmsta vi kommer plugg är väl körkortsteorin.

ÄR DU SMART? Mycket!

BLIR DU BRA PÅ KORT? Jag har mina bättre och sämre dagar.

VAR DU AKTIV I SKOLAN? Inte så aktiv som jag önskade att jag skulle ha varit.

VAD SAKNAR DU? Oändligt med pengar.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? I söndags. Personliga skäl.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Närå.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja, fick ju träffa anette!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? O'boy.

RAKAR DU BENA? Ja. Det borde dock göras just nu. Men på vintern är jag inte lika brydd som på sommaren, då är dom rakade konstant!

ÄR DU NYTTIG? Not at all.

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Vääääldigt olika.

VAD BORDE DU GÖRA? Plugga teori, raka benen (som sagt), diska, äta något.

VAD VILL DU GÖRA NU? Se oth!

JAY LENO SHOW? Brukar jag inte se.

ÄR DU BLYG? Nepp.

ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nej.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Alldeles för sent. Kring 12.30.

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Lite piano.

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? Fotboll och innebandy!

VILKET DATOR(tv-spel)SPEL SPELADE DU SENAST? Senaste spelet var väl något på mobilen.

VILKET DATOR(tv-spel)SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Har inget favoritspel.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Mail.

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Men hell no.

ÄR DU BISEXUELL? Nej.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Beror väl på.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? På stadium. I nyktert tillstånd dessutom.

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Det alla andra skulle göra.

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Ursäkta, ta den frågan en gång till? :-)

BRUKAR DU SMINKA DIG? Johodå!

VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DIG I DITT LIV? Min familj och mina vänner!

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Jag är väl nöjd men det finns mycket som skulle kunna göra att jag var ännu nöjdare.

OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Make all my dreams come true.

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Ja!

VAD VILL DU JOBBA MED? Med människor.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0