Soffan har anlänt!

Jag & lillan sitter här med varsin dator. Dennis & storebror har varit iväg med sofforna FÖR NU HAR VÅRAN SOFFA KOMMIT! Äntligen. Men den som väntar på något gott.... Vi ska strax börja med middagen som vi fyra ska äta och ikväll blir det fläskfilé, potatisgratäng, två såser och en delicious sallad. Senare drar grabbarna härifrån och ikväll ska jag sköta lillan. Får även "hjälp" av emelie & sandra! Vi har tänkt mysa heeeela kvällen, med någon bra film, massa gott och förmodligen buzz.


Så "reservsofforna" ska nu ut på blocket! Hör av er om ni vet någon som är intresserad.


Kommentarer
Postat av: julia

jag är intresserad, vad kostar dem?:)

2011-03-05 @ 16:29:37
Postat av: nathalie svarar

Det är inte jag som ska sälja dom så vet inte pris än men vad skulle du kunna tänka dig ge, om du ger ett bud?:) Nypris är lite sjukt 10.000 PER soffa men ge ett pris du tycker är rimligt för båda så kan det ju diskuteras!:)



(Dom är helt underbart sköna att sitta/ligga i också, kan ju tilläggas)

2011-03-05 @ 16:59:58
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0