Om ni ville veta

1. Tre ord varför du sist spydde? Jag mådde dåligt
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Sov som en stock!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? – Såg Solsidan!
4. Vad hände dig 1995? – Jag var 5 år och gick sista året på förskolan
5. Vem fick dig att skratta senast? – Ove Sundbergs påhitt
6. Vilken färg är din borste? – Hårborste: Svart Tandborste: Orange
7. Vad köpte du sist? – En blus
8. Vilken färg har du på din tröja? – Vit kofta
9. Var förvarar du dina pengar? – Jag förvarar inte, jag spenderar
10. Hur var vädret igår? – Sol och sådär
11. Vad ser du fram emot? – 8-18 september!
12. Snarkar du? – Väldigt sällan
13. Vad är 15? – Moppeålder
14. Vilken skostorlek har du? – 37-38
15. Vill du klippa dig? – Ja, typ
16. Är du över 25? – Nepp men snart 21 (hur sjukt?)
17. Pratar du mycket? – Det gör jag
18. Kollar du på O.C? – Såg det förut
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Nathalie = nej
20. Känner du någon som heter Steve? – Nej
21. Hittar du på egna ord? – Haha det händer när jag är med sandra
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Ibland
23. Vad har du för mobil? – Iphone 3gs
24. Vem ringde dig senast? – My big brotha from the same motha
25. Biter du på naglarna? – Om det är någon "lös" bit
26. Har du lockigt hår? – Nej, inte ens lite
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Önskar att jag kunde svara "rihanna"
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Men alla!!
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Inte så många skulle jag tro
30. Vilket ord säger du ofta? – "Slute" (ja, med "e" istället för "a" av någon jävligt konstig anledning)
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Yesbox, ska jobba tomorrow!
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Dennis :-)
33. Vad borde du göra nu? – Se oth och sen gå och lägga mig
34. Har du något smeknamn? – Massa olika
35. Sover du mycket? – Ja, alldeles för mycket ibland
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – Gullivers resor var helt okej
37. När var du sist ute? – Vid 16-tiden
38. Har du gråtit idag? – Nepp!
39. Är du en glad person? – Oftast
40. Har du roligt nu? – Inte så värst va
41. Vad äter du helst? – Grillat kött, kroketter, sallad (MÅSTE innehålla gurka, feta ost och oliver!) och rosa sås (en specialare som bara min familj + simons familj kan och har receptet till)
42. Vem var du med sist? – Dennis + min family!
43. Pratar du i sömnen? – Ja tydligen
44. Vem kramade du sist? – Filippa
45. Nämn den bästa personen – Min fina mami
46. Tycker du om någon just nu? – Jaaaada
47. Vill du flytta? – Har väl ganska just gjort det? Men senare i mitt liv vill jag det
48. Hur ofta borstar du tänderna? – Morgon och kväll (dvs 2 gånger dagligen)
49. Är du egoist? – Kan hända
50. Gillar du att bada? – Ja!
51. Skrattar du åt allt? – Jag skrattar när det är något jag tycker är kul
52. Vem får dig alltid att skratta? – Sassabrassamandelmassa
53. Gråter du när du tittar på filmer? – När jag är ensam kan jag flänna sönder till filmer men har svårt för det när jag ser film med andra
54. När grät du senast? – Säkert i veckan nångång

Kommentarer
Postat av: T

Jag minns ingredienserna till såsen, så helt alone är ni inte ;)

2011-03-13 @ 23:10:00
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0