NEED SOME HELP.

Som ni kanske kan se så har min meny hamnat nedanför alla inlägg. Och även fast jag gör hela bloggen i storlek 1000, inläggen på 700 och menyn på 200 (dvs att det ska vara 100 över) så flyttas den inte upp. Finns det något geni gällande bloggdesign som kan hjälpa mig? Och länka inte till designadinblogg.se för där står det ingenting om sånt här.

Annars då? Ska snart rulla chokladbollarna som stått i kylskåpet ett tag. Har läst säkert 500 bloggar sen sist jag skrev, haha. Senare när dennis kommer hem från jobbet så kommer även mamma och lillan hit och äter tacos med oss. Hockeyn som börjar klockan 19.00 ska självklart ses och då anländer även bror som ska se den här. Efter det stannar lillan kvar för jag har lovat att ta hand om henne imorgon. Hon har ju sportlov och är inte "mogen nog" att vara ensam hemma än.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0