24 mars

Honey, i'm hoooome! Vi har haft "lilla vasaloppet" idag och barnen var supertaggade och endel hade till och med pirr i magen inför det hela ;-) Jag agerade fotograf och när dom kom i mål så stod jag där med guldmedaljer. Dagens höjdpunkt var att visa sina medaljer för föräldrarna som kom och hämtade, haha. Småpluttarna! Dagens höjdpunkt för mig var att min lillasyster helt plötsligt dök upp från ingenstans! Hon hade varit på utflykt med klassen och när dom slutade så traskade hon hit så då fick hon hänga på våran avdelning tills hon blev hämtad.

Alldeles snart ska jag och dennis dra en sväng till stan för jag måste bl.a besöka apoteket och sådär. Sen ska jag försöka få min vilja igenom att köra drive-in på max. Orkar inte laga mat, är för trött och slut. Senare kommer det folk hit för att se matchen och jag hoppas verkligen att det inte blir förlängning för jag öppnar imorgon och behöver få sova.

Medan jag väntar på d nu så ska jag passa på att måla naglarna för jag klarar inte av att ha avskavt nagellack. Sen är det sant som sandra säger - många barn älskar att kika på naglarna när dom är fint målade!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0