23 mars

What a day! Det är nu när man är ute stora delar av dagarna som man inser hur underbart det faktiskt är med sol och fint väder även nu på vintern. Jag och en annan i personalen tog dom äldsta barnen med oss till en pulkbacke idag och det var ljuvligt.

Senare möttes jag av en mycket glad överraskning. En väldigt efterlängtad person (nämner inga namn för "personen" har inte överraskat alla än) satt i min soffa när jag kom hem från jobbet. Det tog ett tag innan hjärnan förstod vad ögonen såg och jag blev jätteglad! Då hade alltså personen pratat ihop sig med dennis om att få nyckel osv bara för att överraska mig ♥ Efter kramar och prat så drog vi vidare till anettes jobb för att överraska henne och hon blev minst lika glad.

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar och senare ikväll väntar vi främmande.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0