16 mars

Det är sånnahär dagar man älskar att jobba på förskolor. Att få vara ute i det här vädret två gånger per dag är ju helt underbart! Alldeles för en stund sen så fick jag ett samtal att dom ville ha mig på en förskola i 14 dagar framöver och det är förskolan som ligger precis bakom vårat lägenhetshus (då snackar vi att jag måste gå 20 meter för att komma dit) så det kändes ju hur bra som helst! Betydligt skönare att ha tider satta än att ibland vänta på att få sms med förfrågningar på morgonen och inte veta om man får jobba eller inte.

Nu är det ju dags för hockey igen och dennis har dragit till ladan och ser matchen medan jag har sällskap av pappa och bror. KOM IGEN AIK!!!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0