13 mars

En helt okej kväll igår. Jag tog det väldigt lugnt, dels för magens skull (vill absolut inte ha dendär smärtan igen) och dels för att jag inte ville må som jag mådde sist jag festade. Så strax efter midnatt gick jag och sandra till frasses och köpte mat sen hämtade dennis oss där. När jag & d kom hem såg vi världens sämsta och mest utdragna film som jag ska tipsa er om att LÅTA BLI att se - Buried. För den var rent riktigt dålig.

Nu ska jag städa bort från igår för det är helt sjukt hur mycket 7 tjejer kan stöka ner när alla ska fixa till sig och lämna framme allt. Senare i afton får vi besök av mammafamiljen och ska (som tradition på söndagar) mysa med dom, se solsidan och äta gott. Älskar den söndagstraditionen ♥ Dock har ju vi redan sett kvällens avsnitt och jag kan förvarna er om att det är ett pinsamt ett.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0