10 mars

Ja, självklart var det chokladbollar jag tänkte göra. Trådlösa internet har valt att inte fungera idag så jag måste sitta vid dennis dator = inte lika kul. Då tänkte jag att jag kunde slå igång oth istället på hårddisken men då funkar inte det heller pga trådlösa. Ostörande. Därför fick jag en tredje idé att baka chokladbollar och nu när det är gjort ska jag krypa ner i badkaret med tända ljus och musik.

Humöret är rätt ostabilt idag, är neråt av någon anledning men ändå överlycklig. Min familj + mina kusiners familj har fått erbjudande av morfar att följa på en drömresa (mer om det senare). Självklart vill vi det! Utöver det så har jag och min fina varit tillsammans i 34 månader idag. Det vill säga att om 2 månader har vi alltså avverkat 3 år tillsammans. Helt galet ♥



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0