1 mars

Idag blev smärtan bara värre, hela kroppen värkte och tillslut gjorde det till och med ont att andas. Dennis klarade inte längre av att se mig så, kunde inte ens äta utan låg bara i sängen och grät så han tog beslutet att köra mig till akuten för att kolla vad som var fel. Magkatarr, jo man tackar. "Magkatarr kan utlösas av till exempel olämplig mat, stress och alkohol." så från och med nu blir det faktiskt att ta det väldigt lugnt. Ska se klart matchen nu och sen blir det att sova. Ska äta medicin ett tag framöver så förhoppningsvis försvinner smärtan snart för jag står inte uuuut. Tack och lov att jag har min älskade pojkvän som tar hand om mig! ♥


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Hejsan! Du kan inte tänka dig att sälja din monki plånbok till mig för ett dyrt pris? :) MVH FRIDA :D

2011-03-01 @ 21:09:43
URL: http://nezis.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0