What about yesterday?

Goddagens! Igår hade jag fullt upp hela dagen så det blev inte mycket uppdatering där inte. Började med att komma till fritidset och har aldrig blivit gladare av att höra missbruket av mitt namn - "NATHALIE!!!" och massvis med barn kommer springandes med armarna öppna. Var 2 i personalen som var sjuka så under några timmar var jag själv med 21 barn. Det gick bra trots att det var en del konflikter och bråk men superkvinnan som man är så löste det sig.

På kvällen fick jag besök av 3 brudar - Sandra, Hanna och Emelie. Vi kickade igång med en omgång i 'Buzz', jag & E spöade S & H i 'Med andra ord' och vi avslutade kvällen med att se 'Eva & Adam - fyra födelsedagar & ett fiasko' som gav oss massor med nostalgikänslor.

När sedan alla hade dragit hemåt så fick jag kramper i magen så kvällen slutade inte alltför bra för min del. Dagens utmaning kommer att komma senare eftersom det är "Min dag i bilder".


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0