I hope you don't mind

Det här skulle ha publicerats för ungefär 4 timmar sen (kring 21.00).

Efter middagen hos mami och gänget så spelade vi det nyinköpta Buzz. Jag vann första spelet och ledde med över 2000 poäng andra gången så jag var ganska nöjd! Det måste jag & Dennis också köpa känner jag. Just nu väntar vi på att få sällskap av Emelie & Jesper för att se film och kanske spela något spel. Vi har dock bara kortlek och yatzy (som jag förövrigt krigade till mig i julklappsleken) än så länge. Måste införskaffa mig några sällskapsspel och det är NU! Älskar att spela spel så det räcker ju inte i längden att inte ha några hemma..

Tills vidare kan ni ju lyssna på den här godingen:


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0