Next saturday

Nu på lördag så har jag tagit på mig att "sköta" lillan mamma och janne ska på fest. Filippa själv är överlycklig eftersom hon är ledsen (och har separationsångest) för att jag flyttat därifrån och när dom väl är och hälsar på oss så vill hon inte följa med dom hem. Varenda gång frågar hon "snälla, får jag sova här?" och nu har vi planerat myskväll och att hon ska få sova över. Självklart så har jag (just den kvällen!) blivit bjuden på födelsedagsfest för elin och tobias där dom tänkte köra en heldag med roliga aktiviteter och sen fest. Och som om det inte vore nog så hade jag redan innan det planer på att dra ut med tjejerna. Men det är bara att sudda allt som har med fest att göra och tänka positivt. Självklart vill jag gosa med mitt lillhjärta och rå om henne en hel kväll och om inte annat så kommer HON ha the night of her life! Speciellt då Dennis har sagt att hon ska få vara uppe hur länge hon vill.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0