18 januari

Vilken toppendag! Vi rullade mot Umeå strax efter 10 och så fort vi var framme stannade vi på "Nattöppet" och åt tacobuffé. Det var väldigt gott och sådär men jag kände något hårt i min mun och det var alltså en liten glasbit? Tur att jag kände den, annars hade det kunna gå illa. Aja, sen var det vidare till Expo som nu det här stora varuhuset heter. Utifrån ser det jättelitet ut men det fanns huuur mycket saker som helst. Alltifrån alla köksredskaper du behöver till allt i tygväg (gardiner, handdukar, örngott m.m.) till porslin till tavlor och lampor till en hel avdelning med ljuslyktor och värmeljus osv. Som jag sa - ett "mini-IKEA". Jag hittade massor med fina saker och då kom jag ändå inte över summan på presentkortet.

Efter vi vart där köpte vi fika och åkte hem till Johan, Martina & barnen för att hänga där en stund. När jag sen såg att klockan närmade sig stängning för Monki så satte vi oss i bilen igen så jag hann springa in där. Kom ut därifrån med en jeansskjorta, en tunnare tröja, en scarf och en plånbok med leopardmönster! Dom hade massor med REA så det blev inte alls en farlig summa.


Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0