16 januari

Igår kom Sandra och hämtade mig och sen mötte vi upp tjejerna på Tatung för middag. Vi hade bokat bord 19.00 och maten anlände till bordet ca en timma senare. 7 stycken hungriga brudar som måste vänta alldeles för länge på maten resulterade i en jäkla massa babbel för att fördriva tiden. Sen ska alla som vanligt höras mest. Att återberätta fredagskvällen blev intressantaste samtalsämnet. En plankstek senare (för mig) och ännu mera snack så drog vi vidare till våran lägga för mys. Det blev en jäkla massa skratt och prat och tjejerna åkte hem eftersom. Vid 02.00-tiden droppade min kära (onyktra) sambo in och ca en halvtimma senare drog sista två brudarna och då gav jag Anette en hejdå-kram för hon lämnar oss för Thailand i 7 veckor. Helt sinnes.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0