Tidsfördriv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, gick balen osv.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inget.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men det hade varit mysigt!

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Turkiet sen besökte jag Sverige en hel del också!

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Svarar som alla andra - fler resor.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
21-28 maj, 8 och 11 juni.

Vad var din största framgång 2010?
Vettetusan.

Största misstaget?
Oh lord....... Inget jag vill dela med mig av.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjuk en hel del.

Bästa köpet?
Saker till läggan!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat och saker till läggan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina fina vänner som ställt upp för mig i vått och torrt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Här kommer ett helt gäng:
- DON'T STOP BELIEVIN'!!!!!!!!!!!!!!
- Natteravn
- Wavin' flag
- Fuck you
- We no speak americano
- Alors on danse
- Hot
- Gubben i lådan
- Just the way you are
- Waka waka
- Fanta och rosé
- Från och med du
- Stereo love
- Memories
- Airplanes
- Commander
- Whatcha say
- Talking 2 myself
- We R who we R
- Mikrofonkåt
- Like a G6
- Cooler than me
- Miami 2 Ibiza


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare OCH ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Ta vara på det jag har.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit.

Hur tillbringade du julen?
With mah fämily

Blev du kär i år?

Blev kär på nytt i min älskade.

Favoritprogram på TV?
Solsidan, Idol, CSI.

Bästa boken du läste i år?
Läste typ ingen bok?

Största musikaliska upptäckten?
Men all suverän musik!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar, en resa till Stockholm med mami osv!

Något du önskade dig men inte fick?
Nej?

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Klassen sjöng för mig i matsalen, jag umgicks med nära och kära, kramades mycket och dagen efter åkte jag till Stockholm!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag orkar inte tänka på det nu.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Converse på fossingarna iaf.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj osv!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing Tatum som vanligt då ;-)

Vem saknade du?
Mormor. Marcus.

De bästa nya människorna du träffade?
Baldershowsgänget bland annat!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0