Snodde en lista av Sluu

Fem "skulle du"

Skulle du vilja vara längre?
Nej, det duger alldeles utmärkt med 173 cm
Skulle du vilja väga mer?
Helst inte
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Om han hade någon annan - ja, då skulle jag bli arg
Om han gjorde slut - då skulle jag väl mer bli ledsen?
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Channing Tatum är det väl inte många som skulle tacka nej till?
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Och börja jobba 07.30 imorgonbitti? Njaaaa


Tio "kan du"

Kan du röra på öronen?
Nix
Kan du slicka dig på näsan?
Ja om jag kämpar tillräckligt länge
Kan du kolla i kors med ögonen?
Yes can do
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja numera kan dom det
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Antagligen?
Kan du vara på fest utan att dricka?
Svarar som S: Självklart, men det är inte lika roligt.
Kan dina vänner lita på dig?
Alltid!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nejtack
Kan du suga?
Vem kan inte?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Fråga vem som helst och alla vet svaret. Nej.


Femton "har"


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja, väldigt ofta!
Har du ett syskon?
Storebror och lillasyster
Har du varit full den här månaden?
Nej
Har du någonsin haft sex med någon?
Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Garanterat
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Halverst
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Ja, alldeles nyss
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Yes
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nej det har jag inte
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nepp
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Antagligen har man "funderat på det" men aldrig någonsin varit i närheten av sugen på att testa
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Ja
Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nix!



Tjugo "vem"

Vem är din bäste vän?
Emelie
Vem älskar du?
Min pojkvän, mina vänner och min familj!
Vem hade du senast sex med?
Hmmm...?
Vem vill du bli full med?
Mina tjejer!
Vem är den bästa artisten?
Kan typ inte välja en..
Vem pratade du senast i telefon med?
Mami
Vem har du en liten crush i?
Förutom Dennis så har jag ju alltid dörren öppen för Channing Tatum
Vem är snyggast i världen?
Channing ligger väääldigt bra till
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Barncancerfonden och sånna behövande organisationer
Vem är snällast i världen?
Jag vet inte?
Vem vill du prata med?
Någon som gör mig glaaad!
Vem sov du med senast?
Eftersom jag och Dennis numera bor tillsammans så är nog svaret inte så svårt att lista ut
Vem såg du full senast?
Folk på nyårs
Vem vet allt om dig?
Inte allt men nästan - Mamma, Dennis, Emelie & Sandra!
Vem kysste du senast?
Kan ha varit Dennis
Vem kramade du senast?
Same same
Vem kan berätta allt för dig?
Dom som vill
Vem kan du berätta allt för?
Läs svaret 4 frågor upp
Vem hatar du?
Hatar är ett starkt ord men det finns faktiskt några personer..


Vad blir ditt namn baklänges?
Eilahtan
Har du gjort en snöängel i år?
Nej, men förra året ;-)
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
5 dagar
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, say no more
Tycker du att sengångare är söta?
Sid är ju ganska söt
Har du någon gång testat karate?
Jaa. Eller det kanske var ju jutsu men jag vet inte skillnaden
Första sporten du gick på?
Fotboll!
Minimorötter eller pommes frites?
Båda! Pommes om jag är hungrig, minimorötter att dippa annars!
Vad längtar du mest till just nu?
Vet faktiskt inte
Hur gammal har du tänkt bli?
80+ iallafall
Har du haft vattkoppor?
Ja, när jag var 3-4 år
Vad drömde du inatt?
HAHA en snuskig dröm faktiskt
Vilken tv-serie är bäst?
Solsidan
Höga eller låga strumpor?
Men båda
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att någon i min närhet ska dö
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nej, på mina (låglaktos) står det alltid samma sak
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Naturvit
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
Tyckte att Peter var ganska snygg
Är du mörkrädd?
Ibland
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Kan ha hänt
Riktig gran eller plastgran?
Riktig barrar så mycket så svarar gran trots att riktig är snyggare
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt. Dock kan det få vara någon liten lampa tänd
Godaste drickan till frukosten?
O'boy!
Vill du bli president?
Haha ne
Har du spelat tjej i en teater?
Ja. En lesbisk sådan till&med!
Duscha eller bada?
Bååådaa
Har du gråtit i skolan nån gång?
Grät en hel del på balderskolan då Marcus var försvunnen
Hur tar du dig till jobbet?
Får skjuts/cyklar/åker buss
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej
Sjunger du på toa?
Nej men i duschen
Vilken färg har din jacka?
Svart
Använder du långkallingar?
Nej, har hellre tights under
Är du höjdrädd?
Inte så värst
Vilket land vill du åka till?
Det är mååånga
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Något Dennis sa
Vad ska du göra NU?
Svara klart på det här, kika runt på lite bloggar och sen sova
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Vi bor liksom ihop så det vore väl jobbigt annars?
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Minns inte vad dom hette men dom smakade jordgubb!
Vad åt du senast?
Mackor och o'boy
Har du fått någon komplimang idag?
Nepp
Har du varit med i en rättegång?
Inte det heller
Är du polare med grannarna?
Har inte träffat alla än faktiskt
Vilka språk talar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Övre delen av örat (fick dock infektion så den är gone)
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Jag brukar verkligen inte "klocka" bilfärderna?
Gay?
Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja
Har du äggat någon?
HAHA "äggat"?! Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Slöseri juuu (har jag just flyttat hemifrån eller?)
Suger det här?
Inte jätteball iaf
Har du varit på stranden?
Haha alltsååå
Har du haft en stalker?
Men ja
Minns du din/dina musiklärares namn?
Gunilla, Peter, Karin, Erica & Ellinor
Hur bra är din syn?
Alldeles utmärkt
Har du varit på ett party?
Johodu
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Synd, han är busy
Har du varit utomlands?
Ja det har jag
Har du sett din bästa vän naken?
Ja
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Pappa & Carinas!
Var är dina syskon just nu?
Min syster är hos mamma och min bror är förmodligen hos pappa
Vad var den senaste drömmen du minns?
Haha men den berättar jag ju inte så gärna
Vilken tid gick du upp i morse?
Lite för sent...
Vad ska du göra i helgen?
Festa fredag - chilla lördag
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Haha ;) Vad gör du?"
När var du riktigt sjuk senast?
Jag minns inte exakt
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Vad gills som "kändis"? Sandra har ju ganska många bloggläsare?
Vad finns i din bakficka?
Har inga
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Jag gjorde allt jag kunde för att somna
Vad är det första du gör på morgonen?
Öppnar ögonen, ber om att få sova mer
Vad ska du göra efter det här?
Sova!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0