"Lose who you are to save what you love"

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Såg inte hockeyn för Hampus hade bokat 4 biobiljetter istället. Jag hade för någon vecka sen visat honom trailern och nu såg vi den - The next three days. Förutom att den var jääävligt bra(!) så har jag aldrig varit så stressad när jag sett en film förut. Varken jag eller Anette kunde sitta still och det fanns några tillfällen då jag klämde lite väl hårt i Dennis hand. Pulsen var då över normal under ungefär hela filmen men vad gör det om 100 år? Den var iallafall grym och Russell Crowe gör väl aldrig en dålig roll heller?

Nu ska jag iallafall krypa till kojs, den här dagen har varit vääääldigt lång.


(Klicka på bilden för att se trailern.)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0