Hang with me

 

 

1. Det första du tvättar i duschen? Händerna eftersom jag ska kolla hur varmt/kallt det är.
2. Gillar du kaffe? Har inte riktigt kommit så långt än...
3. Hur mår du just NU? Jag mår bra, tackar som frågar!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Channing Tatum.
5. Berätta om din senaste dröm: Jag minns faktiskt inte
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Absolut inte
7. Vad vill du ha just nu? S o m m a r.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Ja, ojobbigt
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Kan inte bita i den längre.
10. Använder du smileys? När jag smsar med Sandra så använder jag det inte - jag missbrukar det.
11. Har du träffat någon kändis? Yesbox
12. Gillar du keso? Ja, keso med avocadoröra är ju mömma
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? No superstar
14. Hur många länder har du besökt? Sverige finland danmark norge turkiet grekland spanien
15. Är dina föräldrar stränga? Förut tyckte man väl det för då fick man minsann "aldrig göra något". Men nej, det skulle jag nog inte säga att dom är.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jag vet inte. Tror inte det.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Mina fina ljusstakar!
18. Brukar du hyra film? Händer inte så ofta längre.
19. Var kommer du vara på lördag? Samma som sandra - bodaborg, olearys för middag, allstar (födelsedagsfest för tobias & elin!)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej men jag minns att jag och emelie typ började gråta för vi trodde det skulle bli världskrig.
22. Vad åt du till lunch? Har inte ätit någon lunch (fy skäms)
23. Har du lockigt hår? Det rakaste du kan hitta.
24. När grät du senast? I förrgår.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Nej men flera dörrar.
26. Favoritårstid? Sommar.
27. Vem höll du senast i handen? Dennis.
28. Sover du med TVn på? Gjorde det förut när jag sov själv. Somnade lättare då!
29. Tycker du att du är gammal? Nej jösses, än har jag inte åldersnoja.
30. Är du mörkrädd? När jag är utomhus, JA!
31. Gillar du ditt liv just nu? Ja. Förutom att jag verkligen skulle ha velat dra till thai thai baby.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Javisst, speciellt nu när vi har en jacuzzi. Det är så jäkla skönt.
33. Har du bra syn? Tydligen är den helt perfekt.
34. Var är dina föräldrar just nu? Hemma hos sig, antar jag.
35. Vad har du på dig just nu? Min mysdress från Cubus!
36. Vad var det senaste du köpte? Mat.
37. Hatar du mer än 3 personer? Mycket möjligt.
38. Använder du sushipinnar? Har aldrig smakat sushi.
40. Äger du ett vapen? Köksknivar, gills det?
41. Gillar du ditt hår? Nej.
42. Gillar du dig själv? Har mina ups and downs.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma.
44. Hur ofta använder du MSN? Men hela tiden. Förstår inte alla som har slutat med det?!?!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0