Att vara den enda...

...som inte ska ut ikväll känns ärligt talat förjävligt. När man har lovat att vara barnvakt, man har lovat att se 'lilla jönssonligan och cornflakeskuppen' och man har lovat att spela 'Buzz junior' istället för att hänga med bästa tjejerna ut på STATIONS SISTA KVÄLL, då måste jag ju kamma hem titeln som världens bästa storasyster?

Ska börja göra mig i ordning så jag är klar innan dennis kommer hem. Då ska vi vidare och möta upp pappa och bror på arenan för att se dagens hockeymatch på plats. Efter det hämtar vi lillan och då påbörjar vi kvällens aktiviteter med vanheden och gänget. Brb, ska gå och hälla i mig kvartingen jag har i kylskåpet!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0