8 - ett ögonblick

Finns många olika ögonblick då man bara vill stoppa tiden för att stunden är så underbar. Några sånna stunder kan vara när man ligger på stranden i värmen, när man kysser någon och det känns så bra att man får fjärilar i magen eller när man har som allra roligast med sina kompisar. Med risk för att vara lite tråkig med svaret så tänkte jag givetvis på första gången jag och Dennis kysstes. Innan han kom till mig den kvällen var jag så sjuuuuuuukt nervös (brukar aldrig vara det) och skrev till mina kompisar att jag typ ville gömma mig i garderoben för jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Det gick ju iallafall jättebra och vi pratade, såg film och sen när vi tittade på varandra... Plötsligt händer det!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0