7 - i min handväska

Förut hade jag allt möjligt i min väska. Mest skräp dock men även saker som flera par örhängen, lösa enkronor, you name it. Numera har jag bara sakerna jag vet att jag behöver. Utöver det som är på bilden så brukar det oftast ligga ca 3 läppglans där i också men dom var av någon anledning inte med.

 

1. Min "plånbok" som är en plåtgrej där jag har alla kort som behövs.

 

2. Min älskade parfym - Escada ofcourse


3. Det absolut viktigaste - nässpray! Ni som säger att ni är beroende, släng er i väggen. Jag kan inte leva utan det, tragiskt nog. Givetvis är det menthol också.


4. Tamponger i en liten tampongbox.


5. Lypsyl - nästan lika viktigt som nässpray.


6. Hydrokortisonsalva.


7. P-piller (ganska viktigt också, hehhh...)


8. Nycklar.


9. Min älskade älskade iPhone som jag inte går utan.


10. Två biobiljetter.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0