30 januari

Idag har jag faktiskt lite smått ångest. Inte av samma typ som dom flesta andra såhär "dagen efter" utan min ångest är att jag missade något kul. Och som om det inte vore nog så bad emelie en kille att skicka ett sms om att dom hade skitkul och att jag skulle ha varit där. Haha, bitch! ♥

Jag har hunnit massor idag. Först skulle filippa på slalomträning så 08.30 klev jag upp för att hjälpa henne med allt vad det innebar. Sen när dennis skjutsade henne gick jag och la mig igen. När jag sen klev upp igen har jag satt igång en tvätt, renbäddat sängen, dammtorkat och dammsugit hela lägenheten (det behövdes!).

Nu ska vi åka till mammafamiljen för att bli bjudna på tacos. Det ska sitta fint i magen för jag är ungefär lika hungrig som jag var på den här bilden:


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0