24 - det här får mig att gråta

Att tänka tillbaka på tiden då jag mådde som sämst.

Det ger mig blandade känslor, på ett sätt får jag en sorts stolt känsla av att jag faktiskt vann över den lilla jäkeln som satt på min axel och viskade vad jag skulle och inte skulle göra. Men samtidigt blir jag så fruktansvärt ledsen när jag tänker på att det där gjorde att jag några år av mitt liv mådde så pissdåligt att det inte går att beskriva. Men jag har gjort ett försök. Jag har skrivit ett ganska långt dokument på datorn kring dom åren om hur det var men jag vet inte om jag ska publicera det. ÄR DET NÅGON SOM VILL att jag ska göra det? Kommer ni orka läsa er igenom det och kommer jag få respons eller kommer massa idioter kommentera dumt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du ska göra det för jag har gått igenom samma sak som du, så det skulle vara härligt att höra hur allt gick till och sånt. Och du kommer nog att få en bra respons, Du har en jätte bra blogg!!

2011-01-24 @ 17:08:50
Postat av: elise

Gör det!:) det finns alltid folk som ska kommentera dumt men vi vet ju alla att det är dom som inte har något bakom pannbenet!

2011-01-24 @ 17:41:58
URL: http://llis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör de! Lyssna inte på dom kommentarerna, då ser du ju bara bevisa hur mycket mognare du är :)

2011-01-24 @ 17:51:56
Postat av: Anonym

jag tycker du ska göra det:) vore kul och intressant att försöka förstå sig på hur man tänker när man mår så dåligt. strunta i de dumma kommentarerna.

2011-01-24 @ 18:17:10
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska göra det! det kan hjälpa många som är i det nu och det är intressant att läsa,

2011-01-24 @ 18:20:46
Postat av: o

instämmer med föregående talar!:D

2011-01-24 @ 19:27:55
Postat av: Anonym

GÖR DET! Och du är stark som har gått vidare :)

2011-01-24 @ 19:30:47
Postat av: Rebeccahe

Kan inte annat än hålla med alla andra!

2011-01-24 @ 19:56:11
Postat av: Anonym

Tänk på att det du gått igenom kanske kan stärka andra som fortfarande går igenom detta helvete. Du är en stark människa!

2011-01-24 @ 20:47:01
Postat av: linnea

tycker verkligen du ska göra det! är så otroligt bra att du har vunnit över anorexian. skulle vara intressant att läsa för dom som varit/är i samma situation tror jag.

2011-01-24 @ 23:29:15
Postat av: Sandra

Du gör rätt beslut oavsätt om du publicerar eller ej, gör det som känns bäst och du vet att jag slår ner alla puckon som kommenterar dumt <3

2011-01-24 @ 23:44:25
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: F

Du kan trösta dig med att om nån kommenterar något skit så betyder det att deras liv är så jävla tomt så det finns inte när dom måste spendera det med att hacka på andra :D



Sen är det bara dra på http://www.darklyrics.com/lyrics/hatebreed/theriseofbrutality.html#3 på cphög volym och kämpa på ;)

2011-01-25 @ 00:45:44
URL: http://blog.potentia.org/
Postat av: Rocky

Bara den anledningen att du frågar läsarna om du ska publicera det eller ej tycker jag är ett tecken på att du ska låta bli. Det låter som att du redan har bearbetat dessa år personligen och då finns det ingen anledning att riva upp gamla sår igen. Som du skriver: "jag blir så fruktansvärt ledsen när jag tänker på..."



Som Sandra skriver här ovan, det viktigaste är vad DU tycker. OM du känner att dina tankar skulle kunna hjälpa andra människor skulle du kunna skapa en ny anonym blogg/sajt och lägga ut allting där. Då slipper du blanda ditt nya liv med ditt gamla och då kan du även plocka bort kommentarsmöjligheten.

2011-01-25 @ 08:30:18
Postat av: Anonym

man kan göra så att ingen kan kommentera ett visst inlägg, men då förlorar man ju de fina kommentarerna också..

2011-01-25 @ 11:24:51
Postat av: Anonym

Det skulle vara jätteintressant att läsa!

2011-01-26 @ 18:04:18

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0