2 - En sak ni inte vet om mig

"Uppdrag" nummer två är redan en svår en. Ska det finnas något som ingen av er vet så finns det ju en anledning till att ni inte vet det, eller hur? ;-) Så därför kan jag istället berätta flera saker om mig som jag tror att dom flesta av er inte vet.

* Jag är riktigt dålig på att tacka för saker. Om jag till exempel fått hjälp med något, fått en fin present eller vad som helst. Är dock helt tvärtom när jag kan få hjälp av någon jag inte känner. Då kan jag tacka 10 gånger i rad. Förstår inte varför.

* Jag kan få som tvångstanke att spola tillbaka mitt i en film bara för att jag missade läsa en rad och jag MÅSTE ha läst den annars kan jag inte fortsätta se filmen - för då tänker jag bara på att jag missat det. Än så länge är det bara Dennis som har drabbats av detta ett tjugotal gånger. Kan också behöva spola tillbaka för att vara säker på att han har sett något i bakgrunden eller sådär, så jag inte är ensam om att ha sett det. Helt stört.

* Har galet mycket ångest över allt jag ljög om när jag mådde som sämst. Förstod aldrig själv hur mycket jag ljög och hittade på saker som inte alls stämde. Den jag ljög mest för var dock mig själv.

* Jag blev väldigt chockad då jag fick höra att många som inte känner mig tycker att jag framstår att vara en "go och glad tjej". Tidigare har alla sett mig som "bitchig" men jag antar att jag har överbevisat det eller nåt?

* Jag är livrädd för hundar. Antar att det har kommit från att min mamma också är det och genom att ha sett henne rädd så har jag också blivit det. Börjar bli mycket bättre dock, nu finns det flera hundar jag faktiskt tycker om och därför har jag lättare för att "ta in" nya hundar också.

* Har en fobi för fötter som heter duga. Har en gång börjat gråta av att min bror la sin fot på min axel och en annan gång har jag slagit Emelie för att hon la sin fot på min kudde. Hemskheter!


Wilma - en av dom få hundar jag tycker otroligt bra om.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0