15 - mina drömmar

Med risk för att det här kommer bli "klyschigt" så är ju min största dröm här i livet att få barn. Att bli mamma. Enda sen jag var liten har jag älskat att ta hand om barn, jag fick redan i tidig ålder alltid hålla i bebisar och älskade det. Kan finnas en viss risk att det var därför jag hamnade på BF i gymnasiet och numera är vikarie på olika förskolor/fritids. Att jag fått fin kritik från alla ställen säger väl också en hel del? Sista stället jag var på hade dom "hört rykten" om att jag var otroligt duktig.

Jag är dock livrädd att bara för att jag vill det så mycket så kommer jag inte kunna få barn. Men samtidigt så kan jag inte tänka så heller. Vi får helt enkelt ta dagarna/veckorna/månaderna/åren som dom kommer och hålla tummarna! Så många mammabloggar som jag läser och som jag känner nu så skulle jag vilja bli gravid redan nu. Men jag både har en sambo som inte är redo än och vi har inte inkomsten till det heller. Så då kanske ni förstår hur gärna jag vill ha ett litet knyte.

Bild: www.google.se (Nicole Richie and her baby.)



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0