1 - Om mig

Sådär, då ska jag berätta om mig själv utan att berätta för utförligt eftersom det kommer frågor kring familj och sådant senare i utmaningen. Nathalie Maja Melinda Eriksson heter jag, är 20 år och bor fortfarande i Skellefteå där jag har bott i hela mitt liv fast på olika ställen runtom i stan.

 

Har precis flyttat ihop med min pojkvän i en lägenhet som vi håller på att fixa och dona och göra till våran egen. Den ligger (för alla er som har frågat) på Sjungande Dalen av alla ställen. Ja, jag kände precis som er i början men eftersom vi letade en inte allt för dyr trea på ett någorlunda lugnt område och hittade den här fräscha lägenheten så kändes det bara hur bra som helst. Sen ger det ju mig lite press på att ta körkortet också eftersom det behövs för att ta sig och slippa åka buss.

 

Som person är jag oftast väldigt glad och sprallig, älskar att busa och vara oseriös samtidigt som jag är en sån tjej som gärna lyssnar på folk och är omtänksam. 2007 blev jag diagnotiserad med anorexia och har under några år kämpat mig ur det. Finns vissa tendenser till det kvar men jag mår betydligt bättre nu. Därför har jag även haft grymt jobbiga perioder som ni ibland fått ta del av här i bloggen.

 

På gymnasiet gick jag Barn & fritids-programmet då jag älskar att hjälpa folk, stora som små. Därför jobbar jag nu som vikarie på förskolor och fritids där jag fått jobba väldigt mycket senaste månaderna.

 

Jag är beroende av sällskap och närhet och älskar därför att vara bland folk men främst min pojkvän, min familj och mina underbara vänner. I övrigt tycker jag om att se film, fota, festa, spela spel, sitta vid datorn och sånt som dom flesta andra i min ålder. Är det något mer jag missat som ni undrar över - våga fråga! Haha.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0