16 februari

Att kliva upp för att jobba efter endast 5 timmars sömn är ingen höjdare om man heter Nathalie Eriksson. Jag behöver betydligt mer sömn än så men det var min kära sambo som höll mig vaken, vi låg i sängen och pratade på ett bra tag och när jag sa att han skulle vara tyst hade han plötsligt massor att berätta. Haha.

Har som sagt jobbat på ett fritids idag och det gick väl bra. Vi har haft innebandyturnering så rört på sig har man också eftersom man råkade försäga sig att man tidigare spelat innebandy. Efter jobbet drog jag till pappa för att äta och efter det vidare till sandra där jag även ska sova för jag ska följa henne till umeå imorgonbitti och bussen går redan 06.40. Så vi ska med andra ord i säng ganska snaaaaart. Vi har suttit och tittat på massa gamla bilder, hur kul är inte det?


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0