22.27

Hur min alla hjärtans dag var? Det låter vi förbli osagt. Kan bara säga att jag ännu en gång fick bevisat hur mycket tårar man som människa kan producera. Idag är det bättre och när man har fått öppnat sig och berättat hur man känner så blir det alltid hundra gånger lättare att leva igen. Tur att jag har en pojkvän som står ut med mig och som jag står ut med tillbaka ;-)

Vi har idag varit hos älskade mammafamiljen och blev bjudna på middag och sedan legat i soffan och sett AIK kamma hem en vinst. Nu är d och tränar och jag tänkte hoppa in i duschen och börja göra mig klar för sängen. Imorgon ska jag jobba på min lillasysters fritids. Det har hänt förut också och det gick jättebra för jag hade sagt åt henne innan att inte vara klängig som man lätt kan bli och säga "det är miiiin storasyster" för att man blir avundsjuk att jag ger någon annan uppmärksamhet.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0