Är så less.

Igår efter att Sandra och Emelie hade åkt hem vid 1-tiden, då jag trodde att jag skulle få sova, så kom 4 fulla killar hem till oss och skulle se foppas comeback. "Tyvärr" så var det den enda kanalen på våran dreambox som inte funkade så efter många om och men drog dom men under tiden var det party in the building med nostalgimusik. Tillslut när jag äntligen skulle få sova så gick det såklart inte. Huvudvärken var inte nådig och det dunkade bakom högra ögat och ut mot högra tinningen och jag kan sätta pengar på att det är migrän.

"Migrän kännetecknas av en kraftig, ofta ensidig, pulserande huvudvärk som kommer i attacker. Dessutom är huvudvärken förenad med illamående och kräkningar och/eller ljud och ljuskänslighet. Ofta vill den sjuke sova under denna fas och sömnen i sig hjälper ofta till att avsluta attacken."

Det vill säga
att jag inte heller ska festa ikväll. As usual missar jag det roliga men jag gör ju hellre det än att börja må ännu sämre. Och med tanke på vilka fruktansvärda baksmällor jag haft på senaste så är det inget jag är intresserad av när jag mår såhär. Därför blir det att åka till mamma och bli omhändertagen och bara mysa.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0