Onormalt sömnbehov

Att behöva sova tre gånger mer än alla andra? Jag har ett sinnessjukt sömnbehov och igår somnade jag kring 21.00 och sov till 13.00 idag (16 timmar?!?!?!). Är inte pigg någonstans i kroppen så det blev inget jobb idag eftersom jag fått en liten "twist" av magsjukan som går. Men jag behövde vila idag för att orka imorgon, då jag ska jobba 10 timmar. Sen är inte lingonveckan snäll med mig heller, tacka vet jag ipren & alvedon. Var även tvungen att gå ner till affären en snabbis och köpa lite choklad.

Nu ligger jag inlindad i täcket i soffan och har precis sett 'What happens in Vegas' och nu är det dags att få något ätbart i magen även om jag inte vet om jag kommer att få behålla det.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0