Måndag

Imorse vaknade jag av ett sms om jobb på stället där jag var i fredags. Var ju ett ställe jag trivdes alldeles utmärkt på så självklart tackade jag ja trots lite sömn! Så jag har jobbat 9-17 idag. Blev hämtad av dennis när jag slutade för han hade just varit och tränat och vi var förbi ICD en sväng för att jag skulle köpa ett USB-minne och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig. Huvudvärken är inte nådig så snart m-å-s-t-e jag fixa till kotorna som ligger fel för såhär kan jag inte leva. Men lika glad är jag ändå för jag har världens finaste sambo, familj och vänner ♥


Kommentarer
Postat av: elise

OCH fin tröja;) skulle gärna ha en sån ja,

2011-02-21 @ 21:55:07
URL: http://llis.blogg.se/
Postat av: d

fin bild älskling =)

2011-02-22 @ 16:11:30

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0