Fredag

Hatar att ha sprängande huvudvärk. Den är helt vild. Misstänker att någon kota i nacken ligger fel igen för då brukar värken bli såhär hemsk. Älskar däremot att jag fyndade en vinterjacka för 99 kr idag (ordinarie pris 449) och en fleecetröja för 29 kr. Då snackar vi kap med tanke på att jag använder fleecetröja varje gång jag jobbar! Älskar också att min pojkvän som håller på göra sig i ordning för fest fixar fram maten nu. Vi ska äta lax och potatis igen men det är ju så gott. Speciellt på sättet vi äter det - ljusugnsbröd + smör + pressad potatis + laxbitar + skagenröra + citronpeppar. Nästan som en surströmmingsklämma fast med godare saker. MUMS!

Halva stan ska festa ikväll men det ska inte viiiii. Sandra & Emelie har kommit hit och hänger istället. Vi slåss om vilken film vi ska slå igång och laddar inför imorgon då det är vi som slår klackarna i taket. Hoppas bara innerligt att jag slipper huvudvärken imorgon.



 


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0