Bild 3 - En bild på någon i din familj

Kändes lite tjatigt att lägga in en bild på lillan eller mamma här. Är det någon familjemedlem ni sett här så är det ju dom. Så därför tänkte jag lägga in en bild på någon ni inte sett speciellt mycket av. Min storebror Alexander. Sen att familjens roligaste, smartaste och framför allt vackraste (jag) också hamnade på bilden blev ju bara en *bOnUs*.

 

(Fint med lite för stor studentmössa också. Han gjorde då inte samma misstag som sin lillasyster, beställa en som var snäppet för liten så jag fick ont i huvudet efter ett tag).


Kommentarer
Postat av: simme

så sjukt olik dig!

2011-02-04 @ 12:54:11
Postat av: nathalie

Haha ja, är ju snart 3 år sen så :)

2011-02-04 @ 21:19:13

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0