7 februari

Var ju inte jättepigg imorse när jag sovit 5 timmar och att sen bli förfrågad om jag kan jobba en timma extra (till 17.00 istället för 16.00) så kände man sig plötsligt ännu tröttare men vad gör man inte för pengar?:-) nu ska jag vila en stund och sen drar vi igång med bus igen!

Middag hos kusinerna för att fira 18åringen och sen blir det en tidig kväll. Men om jag känner mig och min pojkvän rätt så kommer vi hamna framför några avsnitt av Supernatural. Man kan ju inte låta bli och när man ändå ska sitta stilla medan man fikar något på kvällen så är det väl lika bra?;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får vi se bilder på lägenheten?!

2011-02-07 @ 18:34:23

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0