30 stycken.

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, det gör jag inte. Den är igång och ligger alldeles för nära mitt huvud.

2. Vem såg dig senast naken?
Gissa en gång.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Hade gärna på mig mjukiskläder, satte upp luggen med massa hårnålar och hade plåt i munnen.

4. Hur kommer du att se ut om 20 år?
Förhoppningsvis som en "hipp" 40-åring som mina blivande barn inte alls behöver skämmas över. Sen hoppas jag
att jag lyckats hålla mig någorlunda smal också.

5. Hur var du på dagis?
En snäll och glad liten tjejja som lät alla vara med.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Har fått många positiva kommentarer från olika förskolor som jag varit på så jag tar det som att jag är lätt att trivas med eftersom jag är social och gör mitt bästa.

7. Biter du på naglarna?
Bara om det är någon bit som måste tas bort för om jag sliter bort blir dom oftast för korta och då gör det ju ont.

8. Har du något handikapp?
Inte några fysiska. Däremot finns det några psykiska.

9. Är du rädd för att få hängbröst?
Inte än.

10. Tror du att Gud är en man eller kvinna?
Jag vet faktiskt inte. Kanske är en "det".

11. Svär du?
Ja, men har trappat ner på det rejält.

12. Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Jag är faktiskt för snäll för att "schasa" iväg människor men jag står inte så gärna och pratar med dom heller.

13. Hur homo är du på en skala 1-10?
Inte ens lite. Kan självklart tycka att tjejer är snygga men det har ju inte med saken att göra.

14. Tror du på utomjordingar?
Jag tror det finns andra liv än människor och djur faktiskt. Men jag vet inte vad.

15. Om du var tvungen att äta en maträtt resten av ditt liv, vad väljer du?
Tacos! För det går ju variera vad man vill ha i och sådär.

16. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Surströmming.

17. Har du blivit arresterad?
Nej, det har jag inte.

18. Ljuger du?
Alla använder sig väl av vita lögner ibland?

19. Har du kysst en polis?
Nej, icke det.

20. Är du rädd för securitasvakter?
Nej, inte det heller.

21. Har du någonting att dölja?
Förutom min kropp?

22. Vad har du på din nyckelknippa?
Jag har 4 nycklar och en nyckelring med en rosa gris. Blev av med min förra men fick en ny (tack vare Carina!)

23. Är du/har du varit gift?
Nixpix.

24. Skulle du kunna gå upp kl 3 på natten för att hämta pojkvännen på krogen?
Ska jag komma cyklandes eller?

25. Kan du laga cyklar?
Nej, det är väl sånt man har pojkvännen till?

26. Kan du fixa med bilar?
Beror helt på vad det är som ska fixas.

27. Brukar du köra om?
Har inte körkort men jag brukar "åka om".

28. Kan du baka bröd?
Kan jag säkert!

29. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja, det vet jag.

30. Vilken serie skulle du helst leva i?
OC. Hur fin är inte miljön dom lever i?

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0