21.33

När kroppen var inställd på att få sovmorgon och börja 11.30 och därför var uppe lite väl länge igår så blev det inte jättemycket sömn när jag blev inringd 3 timmar tidigare. Men det är pengar så jag klagar inte! Idag har det varit ganska mycket tjafs och bråk mellan barnen så jag har varit den "stränga fröken" vare sig jag ville eller inte. Det tar på krafterna må jag säga.

Efter jag slutat traskade jag ner till mammafamiljen dit även D kom när han slutat jobba. Vi fick mat och självklart även spelat Buzz. Man blir beroende! Nu har vi precis kommit hem till lägenheten och ska komma överens om någon film att se. Jag vill iallafall se 'The tourist' men vi ser väl vart vi hamnar. PöZz


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0