17.40

Visste inte att det var möjligt att må såhär dåligt och vara såhär orkeslös. Jag är sängliggandes med 0% matlust men har en underbar pojkvän som driver mig till vansinne genom att tvinga i mig mat ändå (jag vet mycket väl att man måste äta och att han gör rätt). Han har även varit tvungen att åka och handla och det viktigaste han kom hem med var ipren. Nästan hela kroppen har krampat idag så förhoppningsvis gör ipren susen. Nu är det matdags igen och jag håller tummarna att jag får behålla maten... Lite bättre uppdatering sen kanske!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lever du fortfarande med anorexi/ätstörningar och kna du inte berätta vad du åt då du mådde som sämst och hur du överlevde en dag och vad dina närmaste sa när dom böärja se att du inte mådde bra!!!!!

2011-02-28 @ 19:24:51

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0