13 februari

Blev inte riktigt som planerat igår. Hampus mådde väl inte som en kung direkt så vi skjutsade hem honom. När vi kom tillbaka hem igen så slog vi igång två Supernatural-avsnitt och efter det var det dags att sova. När vi precis hade lagt oss ringde nästa (som var helt hysterisk) som behövde hämtning. Och i den situationen så var det ingen tvekan om att vi skulle ställa upp. Så det slutade med att vi hade sovfrämmande som ganska just har åkt härifrån. Lite drama in the house inatt alltså men det är löst nu, som tur är.

Min kära sambo är och spelar hockeymatch och jag chillar i soffan framför "Vem vet mest?" - ja men det är ju jag. När man sitter här hemma är det ju jätteenkelt att svara på frågorna men när man väl står där kan jag tänka mig att man skulle få hjärnsläpp.

I det här fina vädret hade jag mer än gärna dragit ut och kört skoter. Stanna på något lugnt ställe, dricka varm choklad och äta ostmackor. Det skulle ha varit mys men det får bli någon annan gång :-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0